SAMEN VOOR EEN ONDERNEMENDE GENERATIE EN DUURZAME TOEKOMST

Informatie voor partners

Brainport Eindhoven is booming! Een dynamische regio, waar het bruist van innovatieve start-ups en jonge mensen die graag willen ondernemen. Die daar niet mee willen wachten tot na het behalen van hun mbo-diploma, maar daar nú mee willen beginnen. Voor deze gedreven en gemotiveerde ondernemers in spé  is er Start-up School.

Start-up School leert studenten alles over de wereld van start-ups, stimuleert de groei als ondernemer en helpt met het opzetten van een onderneming. En alles vanuit een duidelijk purpose welke gebaseerd is op People Planet Profit.

Daarvoor bundelen we onderwijs, ondernemers en organisaties. Samen lanceren we jonge, geëngageerde ondernemers, mét een futureproof onderneming en mbo 4-diploma. Zo zorgen we samen voor een positieve impuls aan de toekomst van de gehele Brainportregio, waar generaties graag samen wonen, werken en recreëren.

5 PIJLERS

Bedrijven de school in, de school naar buiten.

Sterke filosofie

People Planet Profit | Hands-on
| Start-up mindset

Hechte community

Co-creatie | Koppeling bedrijven, overheid, alumni en docenten | Ambassadeurs

Ondernemende thuisbasis

Lokale & inspirerende locatie | Podium voor ondernemers | Ontmoetingen

Heldere leerweg

3 fases | Challenges & Badges
| Persoonlijke ontwikkeling

Learning by Doing

Gastcolleges | Levensechte praktijkopdrachten
| Nieuwste software, technologie & tools

HECHTE COMMUNITY: WELKE 040 PARTNERS ZOEKEN WIJ?

Opleiden, ondernemen en werken aan een gezonde toekomst doe je vooral samen. Start-up School zoekt daarom bedrijven, organisaties en start-ups met dezelfde duurzame en maatschappelijke mindset. Die samen met ons, onze studenten en afgestudeerden willen bouwen aan een netwerk. Die samen willen bouwen aan next generation futureproof ondernemers en toekomstige werknemers met een start up mindset. Samen zorgen we voor een smeltkroes met een overvloed aan inspiratie.

EEN WIN-WINSITUATIE

In ruil daarvoor biedt Start-up School jou als 040 Partner tal van voordelen: self fulfilment, een krachtig netwerk, tickets op de 1e rang van next gen start-ups, een goed bedrijfsimago, een bijdrage aan je sociaal-maatschappelijke doelstellingen in het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en nog veel meer.

WAT WE BIJVOORBEELD VAN JE VRAGEN

Pakketten 040 partners:

040 partner platinum

5+ investments

040 partner gold

4 investments

040 partner silver

3 investments

Friend

2 investments

METEEN ENTHOUSIAST EN/OF MEER WETEN?

Zie jij meteen de meerwaarde van Start-up School? Wil jij graag meer weten over onze missie, visie en werkwijze? En of die bij jouw bedrijf of organisatie passen? Neem dan vooral contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina.

PARTNERS