START-UP SCHOOL VOOR DE TALENTVOLLE ONDERNEMERS VAN MORGEN

De wereld verandert, ons mbo ook

Brainport Eindhoven is bij uitstek de regio waar belangrijke trends als digitalisering, diversiteit en inclusie, Artificial Intelligence, duurzaamheid en betekenis economie (PPP) sterk in ontwikkeling zijn. Zaken die impact hebben op ons leven, de economie en de beroepen van de toekomst. En op ondernemers van de toekomst. Die samenwerken met anderen. Die zelfbewust innovatieve keuzes maken en daarmee hét verschil maken voor de duurzame maatschappij van morgen.

Die ondernemers van de toekomst vragen om een andere opleiding. Start-up School is op die vraag het antwoord!

PURPOSE, DRIVE, FUN

Dé hands-on school voor future proof ondernemerschap waar duurzame doeners impact maken, samen met de 040-community.

Summa-Startup-HR-1445 (Groot)

STUDENT CENTRAAL

Persoonlijk, betrokken & innovatief

Purpose

Start-up School biedt talentvolle, ondernemende studenten alles over de wereld van start-ups, de stimulans te groeien als ondernemer en hulp bij het opzetten van een onderneming. Daarbij loopt eigenaarschap van het eigen leer- en ontwikkelproces als een rode draad door de gehele omleiding. Alles vanuit People, Planet & Profit. Zo ontwikkelen onze studenten zich tot innovatieve ondernemers voor een duurzame toekomst.

Drive

Start-up School is een geaccrediteerde mbo 4 opleiding waar het draait om ontdekken, onderzoeken, ondernemen, innoveren, oplossen, samenwerken, creativiteit en nog veel meer andere belangrijke vaardigheden. De zogenoemde 21st century skills.

Fun

Start-up School is een kleinschalige, hechte community waar iedereen elkaar kent. Waar studenten bezig zijn met waar ze goed in zijn en plezier in hebben, op een manier die hen past. Dat is fun. En nog leuker is het dat al dat harde werken wordt afgewisseld met gezellige, stoere en ontspannende activiteiten waarbij veel wordt gelachen.

ONZE DROOM EN AMBITIE

Studenten lanceren met een future proof onderneming én een mbo 4-diploma op zak. Duurzame doeners, die een positieve impact hebben op Brainportregio.

5 PIJLERS

Bedrijven de school in, de school naar buiten.

Sterke filosofie

People Planet Profit | Hands-on
| Start-up mindset

Hechte community

Co-creatie | Koppeling bedrijven, overheid, alumni en docenten | Ambassadeurs

Ondernemende thuisbasis

Lokale & inspirerende locatie | Podium voor ondernemers | Ontmoetingen

Heldere leerweg

3 fases | Challenges & Badges
| Persoonlijke ontwikkeling

Learning by Doing

Gastcolleges | Levensechte praktijkopdrachten
| Nieuwste software, technologie & tools

MEER WETEN?

Start-up School biedt plek aan een beperkt aantal studenten per jaar. Wil jij een van die felbegeerde plekken? Of meer weten over onze missie, visie en werkwijze? En of die bij jou past? Schrijf je dan in voor een studenten infomoment of neem contact met ons op via het contactformulier onderaan de pagina. Wij staan graag voor je klaar en beantwoorden met plezier al je vragen. Reageer nu!

Neem contact met ons op

Heb je nog vragen of wil je een afspraak maken? Neem dan contact met ons op of vul het berichtje hieronder in. Dan nemen wij snel contact met je op.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser