START-UP SCHOOL
PURPOSE, DRIVE, FUN

Start-up School is dé hands-on school voor future proof ondernemerschap, waar duurzame doeners impact maken samen met de 040 community.

NEXT LEVEL MBO

WORK HARD. PLAY HARD.

Start-up School is een erkende mbo-4 opleiding en daarmee houdt elke vergelijking met andere mbo-scholen dan ook op! Bij ons ga jij zelf aan de slag: praktisch, ondernemend en doelgericht.

ZIJN WAAR HET GEBEURT

We zijn gevestigd in het Microlab op Strijp-S: het bruisende hart van ondernemend Eindhoven en hét centrum van de Brainportregio, waar groei en economie booming zijn. Het stikt er van de start-ups en jonge mensen die graag willen bijdragen aan een duurzame omgeving en circulaire economie.

WAT JE KUNT VERWACHTEN

In ons onderwijsprogramma draait alles om ondernemen en de 3 P’s: people, planet, profit. We werken hard, maar altijd met fun en regelmatige ontspanning. Dagelijks zijn we actief bezig met ontdekken, experimenteren, leren, innoveren, presteren, persoonlijke ontwikkeling en nog veel meer. Iedereen is er eigenaar van zijn eigen leer- en ontwikkelproces, met intensieve begeleiding van een betrokken team aan (onderwijs)experts, ondernemers en persoonlijke coaches. Hoe epic is dat?

HELDERE LEERWEG

Op Start-up School werk je in drie fases:

Fase 1: Inspiratie & Exploratie​

6 challenges vormen  jouw basis: voor theorie en inspiratie

Fase 2: Business design & Simulatie

Het Customer Development Model is jouw structuur voor onderzoek & uitvoeren

Fase 3: Start-up of in-house ondernemer

Je gaat aan de slag met je eigen start-up of als in-house ondernemer met een project bij een bestaande partner

JOUW DAGEN BIJ START-UP SCHOOL

ONZE BELOFTE

Start-up school is dé stap naar een future proof onderneming

Dát is onze belofte aan jou! En wij doen wat wij beloven. In een business as unusual opleiding die jij afsluit met een eigen onderneming én een erkend mbo 4-diploma . Klaar om op een duurzame manier het verschil te gaan maken in de maatschappij van morgen: sociaal betrokken, actief, flexibel en resultaat- en doelgericht. Klaar voor de toekomst!

INVESTEER IN JEZELF

Slechts beperkt aantal plekken per jaar beschikbaar, dus meld je NU aan!

Jij bent een doener, die 200% gaat voor eigen toekomst en met een purpose. Jij bent ondernemend en staat nooit stil. Wat jij graag afwisselt met fun op zijn tijd. Herken jij jezelf hierin? Dan heten wij je van harte welkom op Start-up School. En misschien heb jij nog vragen? Die beantwoorden wij graag.

Schrijf je in voor een studenten infomoment of neem contact met ons op via het contactformulier.