START-UP SCHOOL VOOR FUTURE-PROOF ONDERNEMERS

Programma

Geen toetsen en geen cijfers! Wel een portfolio waarmee jij jouw ontwikkeling laat zien. En een programma met energieke challenges, inspiratiesessies, persoonlijke ontwikkeling en doelgericht werken aan jouw eigen idee. Wil jij je onderdompelen in de uitdagende, bruisende en stimulerende wereld van duurzame start-ups die impact maken? En word je enthousiast van Learning by Doing? Als dat jou als muziek in de oren klinkt en past bij jouw ondernemende mindset, dan is Start-up School voor jou the place to be!

ONTDEKKEN, ONTWIKKELEN, ONDERNEMEN

Van idee naar concrete start-up

Op Start-up School werk je niet in leerjaren, maar in fases. We vertellen je kort wat je in welke fase kan verwachten.

ONTDEKKEN

INSPIRATIE & EXPLORATIE

Vier uitdagende challenges gekoppeld aan inspirerende thema’s

In deze eerste fase word je geïnspireerd en ga je op verkenning. Wat houdt ondernemen in? Met vier uitdagende challenges met onderdelen die inhaken op belangrijke thema’s rond een start-up: Customer journey, Markt, Product, Dienst & Proces, Branding en Verdienmodellen. Je sluit elke challenge af door het behalen van een badge.

ONTWIKKELEN

BUSINESS DESIGN

Je ontdekt jouw idee en werkt aan het complete business design

Volgens het Customer Development Model ga je jouw businessplan uitwerken. Daarbij word je uitgedaagd én je krijgt hulp van partners van   Start-up School. Aan het eind van deze fase ga je kiezen. Ga je je eigen bedrijf beginnen? Of ben jij weliswaar super ondernemend, maar geen ondernemer? Dan kun je ook afstuderen bij een van onze partners.

ONDERNEMEN

START-UP OF IN-HOUSE

Lanceer je eigen start-up ondernemer of ga in-house afstuderen

In deze fase ga je aan de slag met je eigen start-up of je kiest voor in-house afstuderen bij een van de bedrijfspartners van Start-up School. Bij je eigen Start-up ga je live met alles wat daarbij komt kijken, zoals groei in klanten, omzet, winst en nog veel meer. Daarbij krijg je alle begeleiding van professionals – ook op mentaal vlak – die je nodig hebt.

LEARNING BY DOING

Geen standaardlessen, maar de praktijk als basis. Je krijgt bijvoorbeeld inspirerende gastcolleges van professionals uit de praktijk en gaat aan de slag met levensechte praktijkopdrachten. Bovendien werk je met de nieuwste software, slimste technologie en praktische tools, die je direct kunt gebruiken, benutten en toepassen.

LEREN ONDERNEMEN DÓÓR ONDERNEMEN VÁN ONDERNEMERS

Op Start-up School ga je doelgericht aan de slag. Met ondernemen, maar ook ontdekken wie jij bent, wat jij wilt en hoe je dat gaat bereiken. Naast je professionele ontwikkeling, staat ook je persoonlijke ontwikkeling centraal. Wat is jouw talent, wat maakt jou uniek? Dat doe je samen met docenten, bedrijven en organisaties en jouw mentor/coach.

JE EIGEN BEDRIJF, MÉT DUURZAAM DOEL ÉN EEN ERKEND MBO-DIPLOMA?

Dát is wat Start-up School jou biedt, waar vanaf dag 1 letterlijk álles draait om jouw eigen onderneming. Past dat precies bij jouw dromen en ambities en wil jij dé stap nemen om die waar te maken? Dan is het de hoogste tijd dat je nu contact opneemt met ons!

Schrijf je in voor een studenten infomoment of neem contact met ons op via het contactformulier onderaan de pagina. Dan gaan we samen ontdekken of jij en Start-up School een perfecte match zijn.

Neem contact met ons op

Heb je nog vragen of wil je een afspraak maken? Neem dan contact met ons op of vul het berichtje hieronder in. Dan nemen wij snel contact met je op.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser