ALS JOUW HART SNELLER KLOPT VAN ONDERNEMEN

Informatie voor studenten

Purpose, drive en fun. Dat zijn de kernwaarden van Start-up School. Het houdt in dat wij er zijn voor mensen die warm worden van ondernemen en beschikken over een flinke dosis doorzettingsvermogen en handelsgeest met een neus voor slimme oplossingen. Als het jouw doel is tot het uiterste te gaan en van jouw start-up een succes te maken, en je wil daarmee een steentje bijdragen aan een duurzame maatschappij, dan past Start-up School bij jou.

HEB JIJ HET IN JE?

Start-up School is voor hands-on doeners die zich met hun start-up in willen zetten voor een leefbare toekomst voor toekomstige generaties. Ons traject is superleuk, maar op mbo niveau 4 dus ook best pittig. We hebben een beperkt aantal plekken beschikbaar per jaar.

Bij Start-up School werk je nauw samen, in een klein team. Zo leren wij jou goed kennen en jij ons. Dat geeft ons allemaal snel een goed idee of Start-up School echt bij je past. Bovendien doorloop je vooraf een selectietraject.

WIL JIJ EEN VAN DIE FELBEGEERDE PLEKKEN?

Jaarlijks hebben we plek voor een beperkt aantal pioniers om te starten. Dat betekent dat we streng zijn in onze selectie. Dat is fijn voor jou en fijn voor ons. Zo weten we samen of er een match is.

ZET NÚ DE EERSTE STAP NAAR DE TOEKOMST, VAN JOU EN ONZE PLANEET

Misschien zie jij jezelf al helemaal aan de slag gaan op Start-up School. Of  je twijfelt nog…  In beide gevallen is het slim je aan te melden voor onze studenten informatieavond. Dat kan heel eenvoudig online. We vertellen je graag alles wat je wil weten.